Quantcast
Browse latest Browse all 9

Barnehagestart og jobbstart

0

I går var det barnehagestart her i huset, Christian hadde sin aller første dag, mens Amalie hadde sin første dag på stor avdeling. Akkurat som jeg hadde sett for meg, så syntes begge to at det var helt topp å komme i barnehagen. Amalie hadde så vidt tid til å si ha det, før hun løp av gårde, og Christian var litt sjenert i noen minutter, før han glemte helt at jeg var der og fartet rundt for sjekke ut avdelingen sin. Han lekte, klatret, spiste og ble kjent med både små og store barn. Han ville til og med inn på den store avdeling, og stod lenge og kikket nysgjerrig gjennom vinduene inn til de største barna.

I dag var han der alene, faktisk ganske lenge. Jeg var litt bekymret da jeg skulle gå fra han, men det hadde jeg ikke trengt. Han la ikke merke til det i det hele tatt, og da jeg ringte for å høre hvordan det stod til litt senere, kunne de fortelle at han hadde vært blid som en sol, og sovnet i vogna si som en stein ♥

Jeg er så glad for at oppstarten har gått så fint, for i dag var min første dag på jobb etter permisjonen, og siden alt har gått så greit, kunne jeg slappe av og kose meg med gode kollegaer, varm kaffe, lunsj spist i ro og mak og min gode, gamle pc. Hehe, det var faktisk ganske godt å komme på jobb igjen, selv om jeg så klart savner den deilige, lille gutten min. Men jeg har lenge følte at Christian er klar for mye mer enn mammaen sin, så da kjennes det helt greit å begynne på vår neste fase i livet.

PS. Følg meg gjerne på Snapchat for flere oppdateringer! Du finner meg som MarianneDavoy :D

Arkivert i:Amalie, Christian, Mamma Marianne

Viewing all articles